Wednesday, December 19, 2012

Beautiful Faux Fur Coats













Because I'm vegetarian, its only natural that I'm against fur clothes. However, I have to admit they are completely beautiful. So that makes me a big sucker for faux fur clothes, specially coats. And I wanted to put a post showing you my must-have faux fur coats. Ironic, because I don't have any due the fact that I live in Miami. But if I could, I'd wear it everyday. 

Porque soy vegetarian, es solo natural que no este de acuerdo con la ropa hecha con piel de animales. Pero si debo admitir que me parece que son bellĂ­simas. Eso significa que tengo una debilidad por ropa hecha de piel falsa, sobre todo abrigos. AsĂ­ que queria poner un post en el blog sobre los abrigos que debes tener en tu closet. Y es ironico, porque yo no tengo ninguno porque vivo en Miami. Pero si pudiera, los usaria todos los dias.





1 comment: